LAUFWUNDER® Schrundena (callus) krēms sausai, keratozai ādai 75ml
8.80€ ar PVN
Piešķir cietai ādai elastību, tādējādi palīdzot novērst plaisas uz papēžiem. Aizsargā ādu izveidojot plānu plēvi, kas saglabā mitrumu, aktīvi risinot plaisu un nobrāzumu problēmas.
Nav noliktavā
Paredzēts lietošanai uz raupjas, sausas un sasprēgājušas ādas. Piešķir cietai ādai elastību, tādējādi palīdzot novērst plaisas uz papēžiem. Aizsargā ādu izveidojot plānu plēvi, kas saglabā mitrumu, aktīvi risinot plaisu un nobrāzumu problēmas. Kumelīšu ekstrakts nomierina kairinātu ādu un veicina tās atjaunošanos.
Regulāri lietojot, mazinās plaisas, āda kļūst mīkstāka un atgūst elastību. Schrundena krēms ir piemērota arī okluzīviem pārsējiem.
Lietošana: Uzklājiet uz sausas, tīras pēdu ādas ar vieglām masējošām kustībām, līdz krēms ir pilnībā iesūcies. Pēc tam uzvelciet kokvilnas zeķes, lai iegūtu lielāku efektu. Lietojiet katru vakaru pirms gulētiešanas.
Sastāvs: Bisabolols, kumelīšu ziedu ekstrakts, šķidrais parafīns, glicīna sojas eļļa, E vitamīns u.c.
Brīdinājums: Tikai ārīgai lietošanai! Sargāties no iekļūšanas acīs! Nelietot uz asiņojošam brūcēm, apdegumiem!
Piegādes informācija
Piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Ja vēlaties saņemt preci ārpus Latvijas teritorijas, lūdzu, sazinieties ar mūsu konsultantiem, rakstot uz info@krezs.lv.
PIEGĀDE BEZ MAKSAS
SIA Krēzs nodrošina piegādi bez maksas, ja:
– preci saņemat uzņēmuma juridiskajā adresē (Bebru 15-2, Jēkabpils, LV5201)
– pirkuma kopsumma pārsniedz 50 EUR, šādā gadījumā Jums ir iespēja saņemt preci OMNIVA vai DPD pakomātā bez maksas
MAKSAS PIEGĀDE
Pirkumiem, kuru kopsumma nepārsniedz 50 EUR, tiek aprēķināta piegādes maksa, atbilstoši pirkuma kopējam svaram un piegādes adresei. Piegādes summa tiek aprēķināta, noformējot pasūtījumu.
Variet izvēlēties arī piegādi uz Omniva vai DPD pakomātu. Preci nosūtīsim uz Jūsu norādītajai adresei tuvāko Omniva vai DPD pakomātu,
PIEGĀDES LAIKS
Piegādes termiņš norādīts pasūtījuma noformēšanas brīdī.
Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja preces apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), mūsu konsultants ar Jums sazināsies un Jums būs iespēja atteikties no pasūtījuma.
Piegādes tiek veiktas tikai darbdienās no plkst. 9:00 – 18:00, pēc vietējā laika. Veicot pasūtījumu, ir jāņem vērā pieejamie piegādes laiki un kā piegādes adrese ir jānorāda tā adrese, kurā pasūtījumu būs iespējams pieņemt piegādes laika ietvaros.
Piegādes adrese ir jānorāda detalizēti. Papildu informācija, piemēram, kāpņu telpas numurs un dzīvokļa numurs (ja piegāde jāveic uz daudzdzīvokļu māju), ir nepieciešama, lai nodrošinātu piegādi paredzētajā laikā. Ja piegādes adrese ir norādīta kļūdaini vai nepilnīgi, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma un Jums būs jāmaksā par jaunas piegādes organizēšanu.Jānorāda precīzs telefona numurs, uz kuru pasūtītājs ir sazvanāms.
Ja preces piegāde tiek veikta ar kurjera palīdzību, tad parasti pirms piegādes kurjers sazinās ar pasūtītāju telefoniski, pārliecinoties, ka pasūtītājs atrodas norādītajā adresē un varēs pieņemt sev adresēto sūtījumu. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo numuru pasūtītājs nav sazvanāms, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma.
Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības Jūs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.
Pircējam ir jāpieņem Preces patstāvīgi. Pasūtījuma piegādes brīdī Pircējam ir pienākums kopā ar Kurjeru pārbaudīt tā atbilstību un kvalitāti, kā arī parakstīt ar attiecīgā pasūtījuma izpildi saistītos dokumentus (pavadzīmi, sūtījuma piegādes dokumentu). Ja Pircējs konstatē, ka piegādāto Preču iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), Pircējam tas obligāti ir jānorāda piegādes dokumentā (Pārdevēja eksemplārā) vai, ja pasūtījums tiek piegādāts uz Omniva pakomātu, konstatējot šādas neatbilstības nekavējoties par tām jāziņo, rakstot Mums uz info@krezs.lv, lai Mēs varētu sazināties ar Jums. Pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka Preces ir piegādātas pienācīgi un bez bojājumiem.